Re: OT: nákup z Číny omylem

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Sobota Listopad 27 14:48:13 CET 2021

Četl jste obchodní podmínky?

- Provozovatelem platformy je *Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd*, IČ:
913101163423297705, Caobao Rd 1243-315, PSČ: 200235, Shanghai, CN (dále jen
“*provozovatel*“).
- Zprostředkovatel platformy pro ČR trh, zastoupení pro český trh, agent
platformy*– *Finalty Target Media s.r.o, Rybná 716/24, Staré Město, 110 00
Praha, IČ: 09105468, DIČ: CZ09105468.
- Prostřednictvím platformy prodávají zboží zahraniční subjekty. Aktuální
přehled všech prodávajících je uveden v rubrice *Seznam prodávajících*
<https://bonky.cz/seznam-prodavajicich/>. Seznam je součástí těchto
obchodních podmínek.