samostatne gumove tlacitka do DO

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 27 13:36:24 CET 2021

Někdy dávno jsem dělal něco jako kartové ovládání. Chodí to dodnes,
ačkoli to používá tlačítka určená do Renaultu, ale tohle je jejich
čínská napodobenina a ta rozhodně nemůže být horší, než francouzský
originál.
Koukni se na to spíš jako na návod, jak jsem to poskládal:
http://mcu.cz/news.php?extend.3840.17