Re: OT: nákup z Číny omylem

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 27 13:29:34 CET 2021

Kontrolní otázka - v jakém státě ten obchod vystupuje?
Tedy co má v sekci kontakty?
Někdy v minulosti existoval třeba obchod pixmania, který vystupoval jako
EU a pro různé druhy zboží v různém státě EU. Třeba baterky v Rumunsku,
kde na ně byla jen tříměsíční záruka a tak. Nepamatuji si to přesně, je
to dávno.

Poště bych napsal, že si nejsi vědom nákupu mimo EU a proto nemáš co
doložit. (Pokud tedy ten obchod neprezentuje, že je z číny)