Elektromotor do vody

AZe aze na seznam.cz
Sobota Listopad 27 11:59:02 CET 2021

Bahnitá voda ale není usazený jíl, to je lepidlo. Asi by to nějak fungovalo,
ale potřebujeme se dostat do hloubky asi 80m....
aze

-----Původní zpráva-----
From: Aleš Procháska
Sent: Saturday, November 27, 2021 10:34 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Elektromotor do vody

A co to má přesně dělat? Jestli jde o pouhé čerpání bahnité vody z hloubky
tak bych měl tip na technologii používanou v komerčním potápění. Vezmou se
dvě hadice v koaxiálním uspořádání, vnitřní o něco kratší, a ponoří do vody.
Do vnitřní hadice (stačí vzduchařská hadička) se pouští stlačený vzduch a
vnější hadicí stoupá směs vody, bahna a bublin, vytlačovaná hydrostatickým
tlakem okolní čisté vody. Primitivní, ale účinné.

Aleš Procháska