Re: OT: nákup z Číny omylem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Listopad 27 11:51:14 CET 2021

Když on ten web opravdu vypadá, jako normální český eshop ((( ::   Teď jsem
zjistil na stránkách ČP, že je zcela v souladu s pravidly se rozhodnout
zásilku nepřevzít, pošta ji vrátí odesílateli aniž by po nás něco chtěla.
Tak to určitě uděláme.   Taky jsem našel, že smlouvy , uzavřenou na
Internetu lze vypovědět ještě před dodáním zboží, takže tady jsme na tom
taky dobře, doporučený dopis na doručenku odešel včera.
Tak uvidíme, ono se zase o tak horentní sumu nejedná, jde mi spíš o to, že
je to případ pro ČOI, u které to nakonec skončí, tak abych udělal všechny
kroky správně.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez