ZENIT v elektronike 2021/2022

balu balu na k-net.fr
Sobota Listopad 27 09:14:38 CET 2021

Vidim, ze poistka bude zaradena na zoznam kontroverznych tem, ktore nie
radno otvarat bez predchadzajucej konzultacie so stranou a vladou :-)

V ramci praktickej casti robili elektronicku poistku, preto tato otazka

https://dvaluch.web.cern.ch/zenit/2021_krajske/ZENIT_2021_38_Kraj-Zadanie_praktickej_casti.pdf

b.