XC8 I2C zmena registru

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Listopad 26 23:36:46 CET 2021

Diky, watch okno jsme neznal, jeste jsem v MPLABu zacatecnik.

Dneska jsem vytvoril cisty projket jen s  i2c a funguje to, ale v
puvodnim ne, nekde bude nejaka definice, ktera to blokuje.

Tedy funguje to tak, ze uz dokazu zmenit hodnotu tech registru, resim
SLAVE,  tedy neco jako simulace  i2c eepromky, ale kdyz sleduji
SPI1STAT  tak  mi to ten i2c start nedetekuje, pritom na sbernici je
pritomna cela sekvence.

Mam i2c slave napsany softwarove na zaklade zmeny stavu pinu, ale kvuli
rychlosti jsme to chtel predelat na interni i2c v PIC,  piny mam
spravne, ale ze by se detekoval alespon ten i2c start  toho se mi
nepodarilo dosahnout.

LK