ZENIT v elektronike 2021/2022

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Listopad 26 20:14:10 CET 2021

Já neříkal že jej budu pít :-D Trest je že se na něj budu jen koukat...

Franta Burian
---------- Původní e-mail ----------
Od: balu <balu na k-net.fr>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 26. 11. 2021 19:57:54
Předmět: Re: ZENIT v elektronike 2021/2022
"

"Za každou chybu si tedy jako trest dám jedno pivo !" takto to nefunguje! To
ma byt trest :-)

On 26/11/2021 19:55, František Burian wrote:

" Nemám rád magnetické obvody ! Mají divně pojmenované jednotky a všecko je
tam obráceně :-)

Ta elektrárna byla už spálená když jsem se k ní připojoval ! Já to nebyl !

Za tranďák si sypu popel na hlavu, rychlý klik a byl tam :-) Zrovna dnes
jsem byl na habilitační přednášce na které těch tranzistorů byla spousta.