Pokec o laserech

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Listopad 26 16:40:42 CET 2021

Já mám laser 3 W. Jednou jsem zkoušel řezat nějaký plast - nevím přesně,
co to bylo, ale něco na způsob Mirelonu. Plast zůstal netknutý, ale po
zdech mi začaly tančit velice pěkně zaostřené tečky, jak se to odráželo
všude možně. Rozhodně to nebyly nějaké neostré šmouhy, ale přesné tečky
velice podobné tomu, co bych očekával na tom řezaném materiálu.

Myslím, že zrovna tohle je věc, kterou opravdu nemá smysl podceňovat.

JMN