PLC ABB PM554-T-ETH

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pátek Listopad 26 13:10:31 CET 2021

No pokud jste bez původního zdrojáku tak asi máte peška.
Teoreticky se dá Modbus zapnout(je to hw změna a tak nenaruší program), ale
pokud si do těch registrů nenakopírujete data tak stejně nebudete mít co
číst. Neplatí to pro obraz vstupů a výstupů, který má pevné adresy v drtivé
většině automatů. I když u tohoto typu automatu nevím třeba kouknout do
manuálu.
Stejně tak jiný protokol pokud nevíte kde co je nebo pokud to někdo
nenakopíroval na linku tak vám to je na nic.