Pokec o laserech

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 22:31:33 CET 2021

Jen drobnost.
Nějaká kompletní bedna pro ten laser podle mě není šťastné řešení.
Bude to děsná kráva a bude se s tím blbě manipulovat. A z překližky bude
navíc neprůhledná, což asi není ideální.

Pokud jde hlavně o smrad a o odsávání, tak to se dá svázat přímo s
laserovou hlavou
Dokonce i ochrana proti světlu by se tak dala řešit. Podobně, jako se
třeba řeší na frézkách odsávání špon.
Nástroj pracuje v "ohrádce" z nějakého měkkého materiálu, třeba ze
štětin smetáku, a shora do té ohrádky vede hadice vysavače nebo něčeho
na ten způsob.

Případně před laserovou gravírku představit plotnu z nějakého třeba
zeleného plexi.
Na krátké akce typu řezání ji tam nebudu dávat a spolehnu se jenom na
brýle a nečumění tam.
Pro delší gravírování si ji tam představím a můžu skrz ní sledovat
sledovat akci.

PL