USB ctecka malych QR kodu

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 24 10:46:14 CET 2021

hezky den.
kdyz jsme bojovali s ctenim pidi QR kodu ve vyrobe, nejvice u
laserovanych na pcb, tak bezna ctecka, co to vzala obcas byla tak za
6kkc. ve vyrobnim zavode, kde maji potrebu spolehlivejsiho opakovaneho
cteni, meli ctecky tak za 30kkc a i tak to nebylo 100% na prvni pokus
precteno.
ta levna byla datalogic, ale ty drahe nevim.
takze jak ma byt draha/levna ta USB ctecka si neumim predstavit :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín