RE: Pokec o laserech - bylo Brýle pro laser

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Listopad 24 01:16:16 CET 2021

Ofuk dělá ten ventilátorek shora dolů, já ještě dole přidávám foukání z kompresoru. No ne přímo z kompresoru, ale z takové větší vzduchové pumpy.

Co se týká krabice, tak z té bude smrad tahat ventilátor ven do takové té roury a do okna. Ať to čuchá někdo jiný. Takže snad by se to chladit mělo. To uvidíme, jak tam bude horko. Moc se toho nebojím, krabice bude velká, vzduch tam funí ta pumpa, ven to bude tahat ventilátor. Snad to dokáže. Když ne, tak ho pak rozeberu a ukážu 😊

Takže mezi dveřmi odebrat nářadí a své dobře schovat 😊 Můžeš přijet 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, November 23, 2021 9:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pokec o laserech - bylo Brýle pro laser

Air-assist nebo ofuk?
Tj. s kompresorem nebo s ventilátorem? Ideální je teda oboje, že.

S tou krabicí možná opatrně. Myslet na chlazení.
Laser a teplota nejsou moc kamarádi.

> Pozval bych tě, ale ty bys mi to rozebral, co? 😊

Ano.
Staré přísloví říká "bez peněz do hospody nelez".
Ale to není nic pro mě, já do hospod obecně nechodím.
Tak jsem si to modifikoval na "bez šroubováku na návštěvu nelez".

PL