Re: Pokec o laserech - bylo Brýle pro laser

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Listopad 23 23:56:34 CET 2021

V rail musíš po mírném dotažení nechat několik desítek až i několik 100
hodin jezdit, než se usadí a je až nehezky přesný a hladký proti
tyčovému pojezdu, normálně je to otrava vysvětlovat proč nahovno
mechanismus má dokonale hladké čáry a proč ho na něco nechceš použít.
Obrus z koleček neřeš, prostě ho utři co ti vadí a zbytek tam nech. A
mazat ložiska, doporučuji olej na zbraně do stříkačky s jehlou a opatrně
sem tam pidi kapičku nechat vpít.