Re: Diaľkové zapínanie el. kúrenia

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Úterý Listopad 23 16:52:57 CET 2021

Zdravím, už asi 6 let používám od Elektrobock GST2:

https://www.elektrobock.cz/universalni-gsm-modul/p217

Sice jsem s tím měl potíže - někdy to nefungovalo. Ale po té, co jsem dal
velký elektrolyt na napájení a dal jsem jiný zdroj, tak to funguje
spolehlivě - několik týdnů nejsem doma, pak pošlu SMS a on zatopí. Pošle
zpět, že zapnuto nebo vypnuto, jde to konfigurovat

Nevýhoda je, že po výpadku napájení se výstup nezapne, když byl zapnutý.
Stav lze ale zjistit SMS dotazem.

Jirka

-----Původní zpráva-----
From: Peter Berec
Sent: Tuesday, November 23, 2021 4:04 PM
To: HW-news
Subject: Diaľkové zapínanie el. kúrenia

Dobrý deň,

vie prosím niekto doporučiť nejaké riešenie na diaľkové zapínanie /
vypínanie a sledovanie stavu elektrického kúrenia cez SMS správy ?

Jedná sa o elektrické kachle, pripojené na 3x380V, príkon 5kW (chata) na
nočný prúd.

Predstava je taká, že deň pred príchodom dám pokyn na zapnutie kúrenia.
Potrebujem spätnú väzbu, že pokyn bol prijatý. Podobne pre prípad
požiadavky na vypnutie, resp. dotaz na stav.

Ďakujem

Peter