RE: Brýle pro laser

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 23 11:36:47 CET 2021

Jestli se debata rozjede, tak si chci taky povídat o laseru 😊 Také jeden mám 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, November 21, 2021 7:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Brýle pro laser

To je fajn.
Vy jste hravý, tak se snad kolem laseru trochu rozjede debata, výměna zkušeností a tipů atd.
Bylo by príma, kdybyste ten laser pořádně změřil a proklepnul hned, když bude nový.
Aby byly referenční hodnoty pro případně pozdější měření a testování změn parametrů.
Ideálně změřit reálný výkon, příkon a tvar stopy.

Co konkrétně jste koupil? Ten, co jsem tady dával ten link?
Pokud píšete 147 USD z CZ, tak jste asi vzal ten 2.5W.
Já jsem ale nedělal žádný výběr. Vzal jsem prostě první link, co mi přišel pod ruku.
Jenom jako ilustrační, aby bylo jasné, o čem zhruba píšu.
Že je to jen ilustrační jsem tam i napsal.
Tak pokud bude dobrý, můžete mě pochválit. Ale jestli ne, tak mi nenadávejte. ;-)

Díky.
PL