[OT] fotky na počkání

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Listopad 22 15:27:44 CET 2021

Ahoj,

je to trochu mimo topic konference, ale vím, že jsou tu lidé s podobným zájmem.

Mám rád papírové fotky a chodím si je "vyvolávat" do různých drogerií, nejraději k těm strojkům "fotky ihned".

Skoro všude narážím na strojky "Cewe". Občas se mi podařilo narazit na strojky "Mitsubishi" (třeba drogerie Teta v Praze, Jinonicích, Waltrovce. Tyhle strojky dělají řádově lepší fotky, ale do Jinonic je to celkem daleko.
Proto jsem se chtěl zeptat, jestli někdo neví, kde ještě je možné na tyto strojky narazit? Ideálně Praha Chodov, Praha Háje, nebo třeba Říčany.

Díky