RE: tip na stripterky - kleště?

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 22 13:37:36 CET 2021

Měl jsem stejné (nebo velmi podobné), ale vadila mi nutnost přenastavování, pokud se používají různé průřezy současně. Proto jsem přešel na tyhle:
https://www.gme.cz/odizolovaci-kleste-proskit-608-369a

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Monday, November 22, 2021 1:31 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: tip na stripterky - kleště?

ja teda pouzivam KNIPEX 12 40 200, ktery narozdil od stripaxu umoznuje
semistrip. to znamena, ze celisti jdou od sebe hned pri zpatecnim
pohybu. stripax se musi "docvaknout" az nakonec, pak pusti izolaci.
https://www.tme.eu/cz/details/knp.1240200/kleste-odizolovaci/knipex/12-40-200/
s jednama klestema nejde delat vsechno. u odizolovani je to jako
rezanim, neexistuje superpilka na vsechno :-)
ale rozhodne preskocit hobby kategorii, jsou to vyhozene penize.
DURAZNE varuju pred EXTOL PREMIUM 8831124, co vypadaj podobne. jsou
skoro k prdu. nechapu, ze neumej alespon trochu okopirovat funkcnost :-(.
https://www.extol-cz.cz/naradi-rucni-naradi-kleste/kleste-odizolovaci-extol-premium-8831124
tomik.