Re: tip na stripterky - kleště?

Pondělí Listopad 22 13:12:37 CET 2021

Kdo se tím živí, má na holení drátů stripaxy:

https://www.conrad.cz/p/weidmuller-stripax-9005000000-odizolovaci-kleste-008-do-10-mm-8-do-28-744150

Ale aby to vzalo izolaci kabelu a ještě izolaci žil, jako ne že by to
nešlo...

Na holení vnější izolace se obvykle používá tohle:

https://www.conrad.cz/p/knipex-16-30-135-sb-odizolovaci-nastroj-vhodne-pro-odizolovaci-kleste-kulate-kabely-6-do-29-mm-823241

P.K.