Re: OpenScad a spirála

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pondělí Listopad 22 00:12:12 CET 2021

Dobrý den,

když jsem potřeboval závit, v mém případě lichoběžníkového tvaru, tak
jsem jeho tvar definoval jako 2D, ten jsem pomocí linear_extrude vytáhl
na 0.1mm, stejný jsem po závitu posunul o nějaký úhel a oba spojil
pomocí hull. V cyklu pak dával další takovéto segmenty. Bylo to celkem
použitelně rychlé a pro moje účely zcela dostatečné. Lepší řešení mě
nenapadlo. Ve vašem případě byste použil tenký/nízký válec/cylinder.

EH