Re: Brýle pro laser

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 21 20:02:42 CET 2021

Já jsem před časem dělal pokusy se spojením pomocí laseru odrazem od
překážek ..( než mi doma zazvonila Městská policie )
A kolegové, co se s tím zabývají mají  chlazení LD ( používají se ty modré
1-2W z Casio projektorů )  peltiérem s tím, že se udržuje teplota okolo 5
st Celsia.
Dioda je pak údajně nesmrtelná.