Vykon laseru

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Listopad 21 11:15:35 CET 2021

Nemam skoro ziadne skusenosti ale mojim vraj 5.5w za 35€ do dreva vypalujem texty a skusal som tvrdy papier (vykres), to prepalilo na jeden prechod v pohode, nic hrubsie som neskusal (neni cas a chut). Mam ho v cnc3018.

Dňa 21. novembra 2021 10:03:25 SEČ používateľ Marek Sembol <hwm.land na gmail.com> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.