Vykon laseru

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Neděle Listopad 21 10:45:20 CET 2021

Dobrý den,
mám to jen jako hobby použití tak (měl jsem 3W, 25W, 5.5W)

papír klasický jak bílý tak barevný v pohodě 3W, jen bílý papír je trošku
"mrška" když se rozsvítí více tak začně hořet :)

karton 3W není problém, dělal jsem puzzle

DPS vypalování černého laku 3W na max a jde to

balsa 3W řezání do 3mm, 25W řezání do 8mm, 5.5W řezání 4mm

překližka 1mm modelářská 3W jen gravírování, 5.5W jde propálit ale na
několikátý průjezd, 25W šlo

překližka lipová 3mm 3W jen gravírování, 5.5W jde propálit na hodně pokusů,
25W šlo

překližka lipová >5mm 3W, 5.5W , 25W jen gravírování

25W popis plechu přes fólii fungoval, ale bylo to takové povrchové, po
přejetí několikrát prstem to mizelo

jakékoliv dřevo gravírování v pohodě

další nechtěné pokusy

25W do plovoucí podlahy udělá pěknou tečku (měl jsem tiskárnu na zemi, a
vjel s laserem mimo)

lino propálí

fiberglass 1mm 5.5W a 25W propálí

zde je pár fotek a pokusů :) snad to nějak pomůže

https://photos.app.goo.gl/NW8SG68CfVYWBxDB6

V.Loula

---------- Původní e-mail ----------