Meranie MOSFETu TK20J60U

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Sobota Listopad 20 22:39:56 CET 2021

Žiarovkový test dopadol úspešne. :) Tranzistor spína/vypína. Škoda, že v GMe nemajú už ani kondenzátory aké by som potreboval. A nevyzerá to, že by ich chceli naskladniť. GM dopredá čo má hotovo?

Robo

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Róbert Šuška
Sent: Wednesday, November 17, 2021 4:43 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Meranie MOSFETu TK20J60U

Niečo takéto by stačilo?

Robo

From: Hw-list < <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz> hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Monday, November 15, 2021 7:50 AM
To: HW-news < <mailto:hw-list na list.hw.cz> hw-list na list.hw.cz>

Dobrý den

Taky takhle kontroluji funkčnost fetů. Samozřejmě zůstávají trvale otevřené ty s izolovaným hradlem. Tohle bude ještě trochu složitější případ, protože jeho struktora je DTMOS verze 2, tedy dynamic treshold mos. Otvírá a zavírá, takže multimetrový test bych prohlásil za úspěšný. Záleží, na jaké napětí měřák nabíjí gate. Úbytek na otevřeném kanálu je podezřelý, ale ne úplně neobvyklý jev. Teď by pomohlo napájet na něj z pár odporů jednoduchý pří pravek s definovaným napětím na gate, měřit proud kanálu a porovnat s datasheetem.

Zeman