Re: Brýle pro laser

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 20 21:09:59 CET 2021

S ovládanou osou je to fajn. Až (jestli) se někdy konečně rozhoupu
postavit si speciální CNC jen pro laser, tak tam určitě ovládanou osu Z
udělám.
I když bude jenom nouzová a pomalá s nejmenším možným krokáčem (aby
pohyblivá část konstrukce byla co nejlehčí).

Na routeru, kde asi budete mít pohon šroubem a ne řemenem, to nebude moc
na gravírování. Maximálně na řezání.
Jinak ten šroub brzo ojedete.

PL