OT: Opak chladicich vlozek - topne vlozky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Listopad 20 17:22:45 CET 2021

Používá se v akvaristice, když se teď v zimě posílají rostliny nebo živočichové, tak se přibalí nějaký hřející bazmek a zabalí se to do polystyrenu, aby to cestou nezmrzlo. Složení bohužel neznám, ale předpokládám, že vám to klidně pošlou, zkusil bych Rataje nebo Profiplants, tam jsou celkem sdílní.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, November 20, 2021 4:58 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Opak chladicich vlozek - topne vlozky

Dobry den

Netusite jestli existuje neco jako topne vlozky ? Opak chladicich vlozek se solankou ktere se namrazi v mrazaku a pak chladi.

Napadlo mne udelat neco na bazi parafinu nebo sadla, ale nemuzu jikde najit jejich parametry, jestli by to stalo za to.

Neznate tepelnou kapacitu, skupenske teplo a teplotu tani parafinu a sadla ?