Re: Brýle pro laser

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 20 17:18:37 CET 2021

Tohle je právě oblast, kde mám značně nejasno. A rád bych tam měl jasněji.
Doufal jsem, že při dobrém chlazení nebude docházet k velké degradaci
laseru.
Že životnost bude někde v řádu tisíců hodin.
A proto mě tak fest překvapilo, že mi ten laser pocitově tak silně zeslábl.

Blbé je, že jsem se tím začal zabývat až teď, když už je špatný.
Takže bohužel nemám srovnávací údaje jak to bylo když byl nový.
Tedy jaký reálný otický výkon tehdy podával. A jak to bylo s tvarem
stopy přímo
z laseru, bez optiky, která to ořízne.

Já jsem strašně zbabělý člověk. Tak jsem se ještě od změny pravidel
neodvážil
koupit nic z Číny, jedu jen ze starých zásob.
A tak nemám odvahu si koupit další laserovou hlavu.

Navíc nevím, jestli si koupit stejnou. Pak bych měl srovnávací vzorek, navíc
ona opravdu působí dobrým dojmem.
Jenže když už jednou zklamala... ?

PL