Re: Brýle pro laser

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 20 16:40:55 CET 2021

3% mi přijdou strašně moc.
Proč to nestáhnete níž?
Já jedu na 0.1%, a i to je na světlé materiály až až.

To s tou LEDkou je dobrý tip. Myslím nainstalovat ji tam natvrdo, třeba
ve formě angel eye.

Mám brýle zelené i červené. Kdysi dávno jsem zkoušel jejich útlum na
modré i near-UV.
A někam napsal výsledky.
Jenže zapracoval Alois, a už nepamatuju co jsem naměřil a kam jsem to
tehdy napsal.
Možná to zas někdy změřím znovu.
Samozřejmě LEDkama, laserem do nich díru dělat nebudu.

Jinak v těch zelených se líp pracuje. Při běžné činnosti (ovládání PC
při řezání atd.) mají menší útlum.
Při pohledu na laser jsou na tom pocitově stejně. Ale to je houby měření.
V průběhu pálení tam taky nečumím.

PL