Soft start

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 20 10:09:59 CET 2021

Chlazení tak do 5 A kontinuálně.

U mě česky.
EN browser, nebo OS, nebo zahraniční ISP?

PH

Od: ajtservis
tak dorazil softstart. osazen BTA16 600B. vyrobce ? vse zalito a
prinytovam k plechu. rozborka zde:
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/softstart/
posouzeni chlazeni necham na kolektivu.
ridici obvod bez popisu i pod mikroskopem.
tomik.
p.s. netusite proc je "rajce" ted v anglictine ? nepovedlo se mi
prepnout do cz :-(