A zase patice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 20 01:15:29 CET 2021

Když jsem nedávno musel udělat něco podobného, tak jsem jako "piny"
použil tenké dráty z drátového UTP kabelu.
Ty drátu jsem ohnul do V a zapájel jen jedno z ramen toho V.
Po tom ohnutí to zůstalo trvale trochu napružené (to V se jakoby
rozevírá), a tím zajišťuje dobrý kontakt.

Samozřejmě je to možné jen tehdy, když to nemusí silně držet i
mechanicky. A když se přes to netahá výkon Temelína.
Já jsem tak vyrobil "konektor M12" a jede mi přes to nejrychlejší
průmyslová sběrnice EtherCAT.  ;-)

PL