Re: OT: GME si snad dělá srandu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 19 18:52:15 CET 2021

GMko je firma pro nás pražáky, že si tam dojedem na skejtu, když je hezky:-)
Když není hezky, tak Farnell, TME, Digikey, ...

No a jestli PSko umí Zásilkovnu...

Tipuju, že velkobchodní účet je jiný a že ho zaříděj nějak na vyž(ád/ebr)
ání.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
"Jak na firmu? Tohle jsem u nich nepochopil. Jsem tam už léta
zaregistrovaný jako podnikající fyzická osoba, plátce DPH a nakupuju v
eshopu, ale pak tam mají vstup do velkoobchodu a tam mě to nepustí. Pro
koho je teda ten velkoobchod? To je až když něčeho chci vagón? Pokud
vím, jiní obchodníci to takhle neřeší. Ostatně když si hrajou na velkou
firmu, bylo by fajn, kdyby tomu odpovídala i šíře sortimentu.

Anděl

"