Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Listopad 19 07:32:36 CET 2021

Zdravím,

ocelový pozinkovaný drát jsem zvolil kvůli tomu, že je to voda na pití
pro koně, opravdu nechci řešit jejich přiotravu z nějakého chemického
produktu  z reagující mědi. To radši jednou za čas drát vyměním. Ostatně
na kapacitu vliv nemá.

Ohledně teplotní závislosti - zkoušel jsem to venku v nádrži na dešťovku
a pak ve vodě ve vaně. Nějaký nebetyčný rozdíl tam nebyl.  Uvidím časem
jaká bude dlouhodobá stabilita.

V zimě,když intenzivně mrzne, tak musím držet vodu nad bodem mrazu -
jednou za pár dní tam musím dovézt barel horké vody.  A protože znám jak
objem tak teplotu vody co vezu, tak z toho lehce pak počítám kolik
přesně té vody v nádrži je - tohle použiju jako rekalibrační data a budu
z toho usuzovat na dlouhodobou stabilitu.

Petr