RE: Životnost Li-ion článku 18650

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Listopad 18 16:56:53 CET 2021

Baterka v ID.3 za rok minus 8% (pry to meril VW):
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-potvrdil-tragickou-ztratu-kapacity-baterie-klicoveho-elektromobilu-id-3-po-pouhem-roce-jezdeni/

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Thursday, November 18, 2021 4:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Životnost Li-ion článku 18650

Mohu přidat jednu zkušenost. V robotické sekačce WORX Landroid jsou 4
články 18650. Po 3 letech provozu, kdy mimo zimy pracovala cca 8 hodin
denně měl akumulátor za sebou 9802 cyklů. Dostává dost zabrat, protože
když se jde nabíjet, je docela teplý a nabití trvá cca 40 minut. Odhadem
má nyní asi 70% kapacity.

Martin Záruba