Re: Měření výšky hladiny vody

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 16 19:19:40 CET 2021

Životnost věřím, ale s tou přesností bych si nebyl jist, ta pak závisí na
dlouhodobé stabilitě tvaru toho U.

V každém případě je dobrá inspirace nápad, že existují různé trubky s
kovovým vnitřkem a plastovým povrchem, což vede na vyšší kapacitu.

Já třeba nevím, kam bych šel pro tuhle konkrétní trubku, takže kdyby teď po
mě někdo chtěl hladinoměr, šel bych do Kauflandu pro násadu na koště:-)

Ale před měsícem bych tentýž požadavek začal v TME/Farnellu hledáním
vhodného tlakového čidla.

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
"
Voda se vždycky dostane kamkoliv :-)

Proto ta U trubice - i když dovnitř nateče voda, tak nemá elektrický kontakt
s vnější vodou notabene s kovovou vrstvou. Takže tam ničemu nevadí a nemá
proti čemu mít kapacitu. Pokud by se to povedlo zalepit tak aby to byla solo
trubka a voda byla vevnitr i vně, tak to samozřejmě funguje ještě lépe
(plocha je větší a tudíž i větší změna kapacity.

Jako U trubice to má šanci na delší živtnost a větší přesnost.

Petr