RE: [OT] Jakou venkovní kameru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Listopad 16 10:08:13 CET 2021

Doporučil bych nějakou venkovní Dahuu typu bullet. Dají se koupit i na Aliexpressu, v tomto případě bych doporučil nějakou evropskou verzi, bude dražší, ale půjde upgradovat firmware. Netuším, jestli je to i v kamerách, ale do novějších NVR je firmware s HTML5, takže v jakémkoliv prohlížeči zobrazí obraz. Hikvision tohle pořád nemá, byť jejich kamerový systém je o něco lepší. Ale chce to ověřit, že to existuje i do kamer.
Cokoliv levnějšího nemá vůbec smysl, jsou to sračky, kterým během pár let odejdou infra diody nebo umřou úplně. Cokoliv dražšího typu Samsung, Axis a podobně bude spíš násobně dražší a na doma to nepřinese žádnou užitnou hodnotu navíc. Já mám doma Dahua kamery už asi pět let, jsou z Aliexpressu a musím říct, že jsem vůbec nečekal, že tak dlouho vydrží fungovat včetně infra přísvitu.
Pokud to má být na hlídání, tak 2Mpix v noci může být zoufale málo na to, aby bylo poznat, o koho se jedná. Taky pozor na venkovní dome kamery, jakmile se trošku ušpiní (bohatě stačí kombinace deště a prachu), není přes ně pořádně vidět, navíc mají horší infra, protože je pod tím plastovým obalem.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Karel M
Sent: Tuesday, November 16, 2021 7:44 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] Jakou venkovní kameru

Pěkný den,
doporučte mi prosím wifi venkovní kameru, stačí pevná 2 Mpx, na tom moc nezáleží.

Podmínkou nutnou je, aby k ní byl nějaký normální přístup třeba přes www a nebylo nutné instalovat nějaký čínský SW na mobil/tablet, nenutila mi pořád reklamy a nenabízela neustále nahrávání do cloudu (měsíc zdarma a pak placený).

Díky
Karel