Re: Drátky různých délek

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 16 09:31:26 CET 2021

proc nenapsat objednavku emailem, prinejhorsim samozrejme :-) ale kdyz
to jinak nejde a ja potrebuju, normalni nabidka/poptavka. ale firme,
ktera ma eshop, kde mi ukaze zbozi, ktere ma na prodejne, ale nechce mi
ho prodat ? je to jako by me vyhodili dverma a ja to pro sichrch zkusil
jeste oknem :-)
okolo GME obcas jezdim a podobnej drat asi poridim i jinde.
takze dekuji i za nabidku nakupu a preposlani, ale bylo to spis volba
pohodlneho(civilizovaneho) doplneni supliku.
v GME nakupuju sloupky a nejakej vercajk, celolupy, pinzety, proste
vyzkousenej za dobrou cenu, kde to zatim nikde jinde nebylo lepsi.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín