Re: Kvalitní dutinková lišta

Sobota Listopad 13 21:08:41 CET 2021

Taky kde na tom záleží, používám ty kulaté. Kupuju normálně v TME (dřív
jsem je kupoval v GME) a nějak to neřeším, funguje to dobře.
Ale pozor, ty kulaté dutinky se dají snadno zničit. Lišta s kolíčky
(záleží na typu, jsou různé) mají větší průměr kolíčků na straně pro
zapájení do desky a když to do dutinek nacpete obráceně, pružinky se
beznadějně vymačkají a na ten správný průměr pak nemají kontakt. Dokonce
mám dojem, že průměr drátu z UTP/telefonního kabelu je do těch dutinek
taky moc velký. Takže necpat tam kde co, třeba nožičky THT součástek.

Anděl