RE: Kvalitní dutinková lišta

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 13 19:57:56 CET 2021

Mezi kulatými a hranatými bych viděl absolutní nekompatibilitu. Se divím že to v těch hranatých vůbec jakkoli drží. Hranatá lišta do kulatý ani nedestruktivně nejde:-)

PH

Od: Petr Labaj
Škoda, že jste neuvedl jaké konkrétní dutinky a kulaté kolíky jste koupil.

Ale zrovna ty pin-kabely s kulatými konci mi připadají dost mizerné.
Mám je od několika různých prodejců, a proti běžným hranatým mi přijdou
horší a velmi měkké.
Ale používám je do kontaktního pole, případně do běžných dutinek.
Je možné, že v nějakých kulatých to může být jinak.

PL