[OT] jakou internetovou TV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 13 19:41:02 CET 2021

Tak to jste mi docela sebral iluze.  :-(
Já jsem Discovery sledoval hlavně kvůli pořadům typu "Jak se to dělá",
"Jak to dělají" atd.
Ty tam měli velmi často. A ze všech dokumentárních kanálu podle mě v té
době nejlepší.
Moc rád sleduju dokumenty o tom jak se v průmyslu co vyrábí. Je to
úžasná studnice nápadů.

Asi zkusím nějaký ten 14-denní provoz zdarma.
Snad z toho nevyplyne nějaký závazek malými písmeny, kterého se pak
nebudu umět zbavit (kdyby to nebylo ono).

PL