[OT] jakou internetovou TV

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Listopad 13 19:34:12 CET 2021

Pro Kodi existuje pouze sledovanitv. Bacha na návody, někdy loni Kuki měnilo API, takže staré návody nefungují. A ještě dodám, prošel jsem spoustu těch aplikací včetně Kodi a to se dá používat jenom jako nouzovka. Byť ty aplikace nejsou ani vzdáleně ideální, tak přece jen jsou optimalizovány pro dálkové ovládání, ovládat Kodi přes DO je utrpení.
S Discovery je obecně problém, nikdo za ně nechce platit, takže je omezená nabídka, nejlepší nabídku dokumentárních kanálů má pravděpodobně Kuki.
A taky bacha na doplňkové služby typu HBO GO, Netflix a další, fullHD nebo ultraHD je dostupné pouze na certifikovaných zařízeních nebo je potřeba sehnat cracklou verzi.

-----Původní zpráva-----
Od: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Petr Labaj
Odesláno: sobota 13. listopadu 2021 18:57
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: [OT] jakou internetovou TV

Díky.
Když jsem koukal na ten web Vodafonu, tak mi to přišlo jako ukázkový příklad toho, kdy forma vítězí nad obsahem. Tak nepřehledný web se hned tak nevidí. Ale je pěkný, to zas jo.

Nakonec asi dobře vychází Kuki. V nabídce "Kuki větší" za 400 Kč mají Discovery i Spektrum.
Je to myslím dost populární televize. Tak snad existují/budou existovat nějaké pluginy do Kodi/TVheadend? Pak by to bylo super.

PL