Re: Kvalitní dutinková lišta

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Listopad 13 17:40:12 CET 2021

Dotyčnému asi šlo o takové to domácí použití a že už po prvním
zasunutí :-) je ten kontakt nic moc a po pár použití je to na nic
úplně (kontakt už nedrží a vypadává to). Já jsem koupil na ALI ty
zlacené a vypadají, že jsou ok a docela vydrží tak jak je člověk
zvyklí třeba ze starší výpočetní techniky. Např.:

hřebínek
https://www.aliexpress.com/item/33010638649.html

female protikus
https://www.aliexpress.com/item/32829813590.html

a k tomu plastový "pořadač" podle libosti
https://www.aliexpress.com/item/33035707563.html

Kleště jsou nutnost. Pokud to chcete na doma tak si jich pár nacvakáte
a máte na čas zásobu.