Re: Kvalitní dutinková lišta

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Listopad 13 09:41:49 CET 2021

asi to nejlepsi co muzete koupit bude od
https://www.fischerelektronik.cz/. ale stejne nevim, jakej pocet
zasunuti by to melo vydrzet. primarne to neni spojeni na testovani a
jine caste pouzivani, na to se musi pouzit jiny hw.
v testovani jsem leta delal a hrebinky se pouzivali pro desitky zasunuti
denne. potreba menit bylo odhadem v mesicich. ale kazdej pracovnik ve
vyrobe ma jiny "styl" prace a co jednomu vydrzi mesice, jinej znici za
tyden :-) a samozrejme kvalita spoje klesa, takze tam kde se treba pres
testovaci hrebinek meri nizke odpory, je potreba menit casteji. a ve
finale stejne clovek dojde k pripravku a testovacim jehlam.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín