[OT] jakou internetovou TV

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 12 23:13:17 CET 2021

Záleží na požadavcích, pokud je požadavek maximum připojených TV boxů, tak sledovanitv.cz (za poplatek 4ks + několik dalších mobilních zařízení, nikdo víc nemá). Pokud maximum sportu, tak O2 TV a možná Telly. Podporu Kodi má jenom sledovanitv, jeden z největších výběrů kanálů má Kuki a potom sledovanitv. Nejvýhodnější je levnejsitv. Vodafone zase nemá aplikaci pro Android nebo TV a je třeba pronajmout si jejich stb.
V lednu jsem z podobných důvodů (byl to Freesat v té době už vlastněný Skylinkem) prozkoumal všechny nabídky a jak jsem se díval, nic moc se nezměnilo. Takže napište požadavky a rád poradím...

PS: Je to obrovský rozdíl oproti anténě, člověk si prostě nehlídá čas, ale program si pustí, až si vzpomene. U nás teď málokdy něco jede "online".