[OT] jakou internetovou TV

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Listopad 12 21:17:19 CET 2021

Na můj vkus se docela často místo spuštění pořadu objeví hláška ve
smyslu, že pořad nemůžu sledovat protože je připojeno moc lidí a není to
tím, že bych to sledoval já na moc přístrojích, protože tolik jich
nemám. Reklamace byla řešena tím, že bych dostal slevu na prodejně pokud
bych si něco koupil.