Re[2]: MECH: hřídel s drážkou

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Listopad 11 18:03:03 CET 2021

Jirko,

vyfrézovat drážku není problém. Když by ti nedopadl ten tip, tak se ozvi (do Rychnova to tak daleko není).

Martin

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Jirka Mww (jirka.mww na gmail.com)
Datum: 11/11/2021 17:59
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: MECH: hřídel s drážkou

Díky za rady s těmi červíky, to by asi mohlo jít. Určitě na vstupu, trochu mám obavu s výstupem, ta anténa bude mít nějaký moment setrvačnosti tak aby se to nevyžvýkalo.
ale už mám taky tip na někoho v okolí, kdu mi tu drážku asi udělá.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW