Re: Olejový radiátor

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 11 16:57:10 CET 2021

Viděl bych to na nějakou "opravu" :-)

Moje starý radiátory maj po 2 termostatech, jeden co se po vypnutí musí
ručně nahodit, ten se nikdy nevypnul *, a druhej normální, jako v žehličce.
Ve starším případě nastavenej na pevno a hlídá prostor "bedničky" u začátku
tělesa, v druhém je vystrčenej v žebrované krytce kousek ven, má štelovací
čudlík a slušně funguje na teplotu v místnosti.

*Ten s ručním nahozením se u jednoho radiátoru vyžhavil, takže přestal vést.
Opravit se nepodařilo, tak jsem místo něj dal tepelnou pojistku 10A/105 °C.
Dovedu si představit, že by se našel i někdo, kdo by to prostě jen spojil.
Kdyby se to skombinovalo s vhodným nastavením toho druhého, někam na konec
jeho "žehličkového" rozsahu, protože při sušení věcí věčně vypínal, ... Jak
je to v tý písničce s hřebíky a píkou? :-)

PH

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
"Ale pořád platí, že musel byt vyblokovaný/nefunkční termostat a ještě
přetlakový ventil.
Takže minimálně dvě závady současně.
Ta izolace sušením by zrušila jen tu 3. pojistku, tj. samovolné
dostatečné ochlazování.

PL

************************

Dne 11.11.2021 v 14:21 ajtservis napsal(a):
> staci, ze se na tom nekdo pokusi neco susit, tim, ze ho v podstate
> obali izolaci :-). pri tomhle pouziti se rozdil mezi radiatorem na zdi
> a olejakem vysvetluje tezko. ty pravdepodobnosti prusvihu budou +-
> stejne jako u china adapteru, pretizenejch prodluzek a hadicek co
> pripojujou vovdovodni baterie. nejak se zit musi.
> tomik.

>>> https://zlin.cz/zpravy/za-vybuch-na-namesti-miru-nemohl-plyn-ale-vadny-
primotop-pri-zasahu-se-priotravili-dva-hasici/

radiator/
"