Re: MECH: hřídel s drážkou

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 11 16:52:19 CET 2021

Záleží na zařízení - co hřídel kolmo provrtat, ozávitovat a zašroubovat příslušně upravený šroub místo pera? Mimochodem, soustružník, má-li vybavení, chuť a um, tak tu drážku pro pero škrábne taky.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
To: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Sent: čt, 11 lis 2021 16:35
Subject: MECH: hřídel s drážkou

dobrý den,

mám tady šnekovou převodovku , se kterou bych chtěl realizovat nový
anténní rotátor.  Vstup a výstup je ale díra s drážkou, na vstupu o průměru
11mm , na výstupu 17.75 mm.  Potřeboval bych kousky hřídelů s drážkou pro
pero, které bych tam vložil a propojil to na vstupní motor a výstup na
stožár.
Dají se někde takovéto kousky hřídelů koupit  ? Na webu zatím hledám
marně.   Nebo to musím nakreslit a nechat to někde draze vyrábět ?
Soustružníka mám v okolí, s frézou je to trochu problém.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW