Mereni spotreby elektriny

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Čtvrtek Listopad 11 10:33:07 CET 2021

a) v rámci předběžné opatrnosti - nelítá Vám tam nějaká jednotka?
1800kWh je na byt pro mě spotřebou roční, nikoliv denní. Samozřejmě
dobíjení aut, vířivky a venkovní bazény jsou něco jiného.
b) dejte si do google "shelly EM" - ESP+nacvakávací proudové trafo -
pokud máte v rozvaděči místo, tak je to ideální. Mám to tak.
c) měření pomocí 1x shelly v rozvaděči mi běží kontinuálně, koukám na to
jednou za čas, ale když neměníte spotřebiče, počty dětí atp., tak ani
pattern spotřeby se nemění.

jd