LilyGO T-Watch-2020

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Listopad 11 07:20:29 CET 2021

Mam V1 - vydrz nic moc (na originalni FW), ale jako hracka dobry. Co se
tyce te V2 - kouknete sem https://github.com/sharandac/My-TTGO-Watch -
mapu to sice zobrazit umi, ale ta navigace je jen to, ze to zobrazuje
hlasky z jine aplikace. FW pouziva AsyncTCP a ESPAsyncWebServer, takze
to bude dost padat (je to taky napsane v known issues). Doporucil bych
ty dve knihovny nahradit stabilnejsimi alternativami.

P.B.