Re: OT: W10 - automatické nastavení jasu obrazovky proti oslnění

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 10 21:52:54 CET 2021

jen se pridam s dotazem. zrovna se mi nejak zmenilo nastaveni barev ve
win10 pro(desktop). ve vyhledavani je nejakej cernej rezim a proste je
to zase z niceho nic nejaky jiny a "vylepseny", bez meho souhlasu :-(.
zkusil jsem poprepinat co slo v prizpusobeni barev atd., ale stav jak
byl, se mi uz nepovedlo vratit ..
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65